Gjort slut med sambon

Sov lite extra idag, riktigt sliten och trött, kanske berodde på att jag gjort slut med min sambo i förrgår och har dessutom mått lite halvtaskigt den senaste månaden, men nu mår jag hur bra som helst! Många säger till mig att jag verkar gladare och jag känner det verkligen själv. 
Han är inte hemma så har egentid och det är så skönt! 
Betalat fakturor, insett att jag inte kommer få dunderfakturor närmaste månaderna så hinner buffra upp lite i kassan.
DOCK har jag bokat besiktning av bilen nu och jag är så nervös.. Det enda som jag är egentligen orolig för är att den läcker diesel någonstanns i motorn, men har haft i en sorts olja som kanske kan reda ut det, livet skulle vara perfekt om den gick igenom.
Men är den kaputt kommer det kosta mig skjortan..
 
Julafton i morgon också?! Redan???
Ska bli så mysigt att umgås med familjen i lugn och ro och inte behöva bry sig varken om jobb eller någon annan än familjen. 
 
Tack till alla som hjälpt mig att inse vad som är bäst för mig, ni är guld värda.
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Nicole:

Man ska alltid göra det som är bäst för en själv, kram!

Upp