Lisa saknas

Min älskade Lisa är bortsprungen! :( 
Hon försvann i onsdagskväll och är fortfarande inte tillbaka, och ja, jag har kollat och ropat ÖVERALLT, lade även ut en status med bild på henne i en facebookgrupp som vi i grannskapet använder oss av. Vissa säger sig sett henne men det är lätt att se fel på henne och Nisse och sedan finns det vissa katter här omkring som påminner om henne. Håller verkligen tummarna för att hon ska komma hem igen men dock befarar jag det värsta....
 
 
Lisa och Nisse för nästan ett år sedan
 
Ingen ridtur idag, jag har gått upp på 100 % igen på jobbet och för att slippa migrän tog jag sovmorgon och såg till att ha gott om tid så jag inte blir stressad för då är det kört. Börjar 10:00 i morgon så hinner inte rida då heller, kommer bara ta ut dom på morgonen och mocka på kvällen. Kommer ta med mig laddaren till mobilen i morgon för jäklar vad lugnt det är på helgen, ingen som ringer i stort sätt!
Ledig måndag, planerar en lång skritt tur med barbackagjorden, så skönt med den! Nu ska jag ta det lugnt och sedan sova.
 
 
Allmänt, Katterna | |
Upp