Mina tappra följare

Verkligen HEJ PÅ ER!!!

Ja, jag vet att jag alltid skriver att jag ska bli bättre på att blogga och blablabla. Men jag har haft som vanligt fullt upp och hästlivet har varit på paus så att säga.
Nyss kommit tillbaka till jobbet från semestern, har hunnit med att börja äta hälsosammare och springa lopp.
 
Det blev inget horsemanship i Dalarna med Lukas i sommar, jag trillade över en 10 dagars kurs i steg 1 och får då även ett bevis på att jag själv kan utbilda andra. Detta infinner sig i oktober så jag har redan tagit ut mina sparade semesterdagar till det.
Jag längtar ihjäl mig och kan även vinka av mina pengar som försvinner iväg, det var inte det billigaste jag lagt pengar på men det är det värt i slutet.
Jag hade tänkt att ta med Dossa då för att det ska vara en ridbar häst man tar med sig och kursledaren kanske kan hjälpa mig att komma till botten med varför Dossa hatar att ha mittenväggen i transporten (hon lägger sig ner i transporten).
 
Canasta har fått stå lite för tillfället, vill gärna gå kursen först innan jag kastar mig upp på hennes rygg eller gör nåt annat galet.
 
Jag har börjat rida mer barbacka på Dossa, har nog aldrig ridit så här mycket barbacka förut i hela mitt liv och det märks så väl på mitt sätt att tänka, får mer självförtroende och bättre balans framförallt. Hon uppskattar detta mer också märks det.
 
 
Tack mina tappra följare, jag ska försöka hålla er uppdaterade.
Allmänt | |
Upp