Fiber på g!

Nu har jag varit sådär dålig att uppdatera igen, det lär inte bli bättre förens kanske nästa vecka är jag rädd. Jag har internet via mobilen just nu eftersom jag inväntar fiber, det ska komma en tekniker i morgon och kolla uttaget och sen ska jag be en kollega på jobbet att fixa bredbandet åt mig! Då jädrar ska det surfas och uppdateras här!
 
Eftersom det är -19 till -22 grader just för tillfället så varken rider jag eller gör annat... Hästarna är inte så intresserade heller av att vara ute och jobba så lika bra att ligga lågt sålänge :) 
 
Vad gör jag om dagarna? Ja, som vanligt så är det ut med hästarna, fixa stallet, åka hem, göra mig klar och åka till jobbet och jobbar, kommer hem, sitter i soffan och käkar med katterna och glor på tv och sen somnar jag med mobilen i handen. Kan verka tråkigt att göra samma sak varje dag, men där emellan händer det så mycket annat så jag upplever inte att dagarna är lika. 
 
Idag var jag ledig och hängde med syster hela dagen utan stress och måsten, hur skönt som helst!
 
Nepp, nu ska jag borsta tänderna och kolla på tv, jobb i morgon.
 


 
 
Allmänt | |
Upp