Från dåligt till bra!

Hej alla!
Anledningen till att jag inte uppdaterat bloggen har varit för att det hänt så mycket omkring mig i några veckor!
Karman har inte varit på min sida så att säga...
Livet sög för ett tag sedan och massa skit hände, bland annat så fick jag halvt ångest över att jag gjorde slut med sambon, katten blev skadad och fick åka in på djursjukhuset för operation, ångest pga ekonomin, Dossa skadad på benet, strul med att hämta en soffa osv osv osv.
Men! Allt eftersom har det löst sig, katten mår bra, soffan står hemma, Dossa verkar hel i benet igen, ekonomin går ihop och jag saknar inte mitt ex. 
 
Jag är dessutom grymt stolt över Lukas, han har jag aldrig lyckats longera eller dylikt men jag provade att inte ha ett longeringsspö och vips! Så var det som att han hade gjort detta hur mycket som helst, även så jag kunde byta håll enkelt och få honom hoppa över hinder utan att jag är tvungen att springa bredvid!
Kommer att filma gång nummer 2 här idag och kommer lägga upp detta på bloggen idag eller morgon :)
 
Om ni är mer nyfikna på vad jag grejat med de senaste veckorna så skriv en kommentar så svarar jag självklart på det :) 
 
 
 
 

Allmänt, Lukas | |
Upp