Flugskydd och mer tid för bloggen

Nu var det bra längesen jag skrev här! Jag har inte haft så mycket till tid, men nu kommer jag ha det eftersom jag fått börja på en annan avdelning på jobbet och har då bättre arbetstider. Plus så har jag träffat en härlig man också som jag spenderat mina lediga helger med och då har inte bloggen varit prio 1!
 
Hur som haver, inget speciellt har hänt sedan sist, det står lite still med Dixies träning men hon glömmer inte det hon lärt sig så det är ju bra.
Jag har varit iväg med Dossa på två tävlingar, kommer lägga upp de 4 omgångarna här allt eftersom.
 
Pysslat lite i stallet ikväll, inget speciellt, farmor och farfar var till Ullared och köpte med flugskydd, de kostade bara 19 kronor/styck så det var som funnet!
De köpte även den superbra broms/flug/mygg/knott skyddet också, min höll på att ta slut.
 
 
Allmänt | |
Upp