Une baguette s'il vous plait

Det blev ingen tur med Dossa idag, jag handlade efter jobbet och fick sådan huvudvärk... Sen var jag tvungen att åka till farmor och farfar en sväng för att farfar bestämt sig för att diverse av oljorna jag köpte här om dagen till bilen var totalt fel, men det verkade se korrekt ut ändå - tydligen. Gubbstrutt, haha!
Gjorde en härlig baguette och slösurfade på youtube när jag väl kom hem och nu ska jag vila och eventuellt somna i tid. Har inget speciellt planerat i morgon, kanske ska kolla vad jag ska ha på mig på söndag och vad Dossa ska ha för utrustning, annars inget mer. Så skönt att inte känna massa måsten och kan släppa stress för ett tag! Trots att jag gillar mitt jobb så hade jag velat ha semester redan nu, helst fram tills min dödsdag, men hur skulle det gå runt? ;)
 
 
 
Allmänt, Icke hästig kategori | |
#1 - - Matilda Berlin:

Men åhh så gott! Älskar verkligen baguetter! =)

Upp