Dop och cancerfonden

Jag uppdaterade inget i går kväll för jag och Martin kom hem så sent!
Vi hade en heldag ihop och det behövdes kan jag säga, haft det lite rockigt ett tag, men det känns bättre nu.
 
Vi åkte till Karlstad för shoppingtur vid 11 (jag hade varit i stallet innan), handlade i olika affärer fram till cirka 15:00, hittade en mössa i en djuraffär som stödjer och skänkte 100 kr till cancerfonden oavkortat - jag är fixerad vid sådanahär saker, känns bra att lägga pengarna på nåt vettigt som förr eller senare kommer drabba någon i ens närhet, den är snygg på också, mössan!
Åkte till kyrkan i Deje och var på dopet, som var fint att se, Martin och jag hade köpt en nalle-sparbössa i doppresent som var väldigt fin. 
Sen hade han nåt hemligt vi skulle göra, men eftersom vi är rätt lika så kom jag med samma förslag som han redan tänkt. Vi åkte till Kritinehamn, käkade på en av favoritpizzahaken och sedan gick vi på bio och såg Star Wars! Jag har alltid somnat till de filmerna men den här var rätt bra så jag ska försöka kolla på de andra så jag fattar historien...
 
Idag hade vi fika här hemma vid 11 så familjen kom och åt, sedan stallet med syster och fixade mer spån och nu är jag hemma och väntar på att klockan ska rulla så jag kan hämta syster och mamma då vi ska till ridskolan och deras julshow!
 
 

 
 



Allmänt | |
#1 - - Elsa Sophie S. Varnäs:

Låter som en jättemysig dag!

Upp