Beställt visitkort och min hjälpreda Hubert

Efter en rätt lugn dag på jobbet så kände jag för en löptur (mycket märkligt men tanke på vad många gånger jag tänkt att jag MÅSTE ut) så det bar iväg. Sedan duschade jag och satte mig framför tvn med ett glas hemmagjord saft från mamma.
Städa? Nä, det gör min lille Hubert där nere ;)
 
Jag har beställt visitkort också, närmare bestämt 1000 stycken som jag kommer kasta ut åt höger och vänster, så om ni hittar ett visitkort på ett märkligt ställe, bli inte förvånade!
 
Hur de ser ut och så vill jag inte gå ut med än, eftersom det inte är klart med företaget än, registrering och sådant, jag har även arbetat på en hemsida som jag är grymt nöjd med och även den kommer jag göra reklam för senare.
 
Nu ska jag göra matlåda inför i morgon och plocka undan lite, för det gör inte Hubert tyvärr...
 
 
 
 
Allmänt, Icke hästig kategori | |
Upp