Ridtur och youtubelänk

Tog mig en fin ridtur med min pälsklädda älskling efter jobbet, det var lite oplanerat, men jag har upptäckt att när det är oplanerat känns det inte lika stressigt eller ses som ett "måste" att rida x antal gånger i veckan, det är ju skönt för henne att ta det lugnt också!
 
Sedan gav jag primadonnorna vatten i hagen och nattade shettisarna (som fortfarande står inne pga fångkänningar), åt med mamma och pappa och sedan kollade jag och mamma på en man som heter Clinton, han pysslar med horsemanship och det är även där ifrån jag lärt mig mycket av det jag kan idag.
Hans kanal heter DUHorseman så in och kika där.
 
I morgon kommer Edvin till mig och då ska han filma mig, fick lite idéer från Clinton som jag ska prova med Canasta. Hon har separationsångest från gruppen så ska prova hans sätt för att få seperationsångesten mindre märkbar.
 
Wish me luck.
 
 
 
 
 
 
Upp