Ridning är terapi

Igår uppdaterade jag inte på kvällen pga diverse orsaker men nu är det heelt okej med mig!
 
Gårdagen var jag iväg till Granngården på förmiddagen efter att ha fixat stallet och köpte hästfoder tillsammans med Stina, en liten spontantripp, kul med sådant! Tog en sväng till MAXI med henne också och köpte lite grejer i allmänhet, släppte av Stina hos henne och åkte hem. Red en långtur med Dossa på cirka 3,5 timmar, mestadels skritt och hon var fortfarande het när vi kommit hem.
Hade inte för mig speciellt mycket efter det egentligen.
 
Tog sovmorgon i morse, stallet och jobbade. I morgon jobbar jag och sedan tar jag helg, vilket är otroligt behövligt kan jag säga. 
Det blir en vanlig tur med Dossa i morgon, det är sjukt vilken terapi det är att rida, bara släppa alla måsten och njuta av tiden med sin käraste. 
 
Nu ska jag kolla på en film jag somnade ifrån igår, The Martian som var förvånadsvärt bra!
 
 
Allmänt | |
Upp