Heldag i Karlstad

Var iväg hela dagen med min kära sambo och handlade tokmycket grejer! Egentligen ville jag bara till hööks och köpa sidepull, dock blev det mycket mer! Jag är supernöjd! Vi käka pizza och jag köpte en hel drös med 'vanliga' strumpor..

Vilket fynd vet ni! Var från en lokal affär

Picknickset från hööks 149kr! 2 muggar, kylväska och stor mjuk filt


Hööks hade en realåda med boots och skydd, köpte 2 par (4st) bakskydd i turkos(sliter ut skydd mest), rosa par boots, ridvantar och grimskaft med kedja

4 olika ridstrumpor(alla köpta på xxl) och två ridvantar, även dom från xxl

Det efterlängtade sidepulltränset!! Ska prova det i morgon, men annars så är lädret otroligt mjukt och snällt, rätt fint också. Hade tur då det inte fanns i lager men jag fick skyltexemplaret


Köpte nya ridbyxor, de var svindyra enligt mig (800kr) men åh så värt det! Galet sköna och skönt att slippa knäppningen med kardborre längst ned i byxorna, de är stretchiga överallt och är som att man har vanliga tights på sig, dessa ska jag slita med hälsan


Allmänt, Hästarna, Vardagstips | |
Upp